O NAS
KOMPETENCJE
PROJEKTY
KONTAKT
Image Alt

Incentive Travel

Łączymy pasję podróżowania ze skutecznością motywowania i budowania relacji.

Wyjazdy firmowe Incentive Travel – budowanie sukces firmy

Planujesz zwiększyć motywację, sprzedaż, lojalność lub wzmocnić relacje biznesowe z partnerami?
Planujesz zwiększyć rozpoznawalność produktów i usług lub poprawić wizerunek w ramach polityki employer branding?

Posiadamy wiedzę, która pozwala nam: tworzyć koncepcje wyjazdów firmowych spełniające mierzalne cele sprzedażowe i marketingowe, obniżać koszty oraz elastycznie zarządzać projektami. Wszystkie nasze wyprawy realizujemy w oparciu o AUTORSKIE PROGRAMY dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.

W trakcie wyjazdów duży nacisk kładziemy na wytworzenie SILNYCH RELACJI między uczestnikami, EMPLOYER BRANDING  oraz elementy CSR.

Proponowane przez nas rozwiązania zaspokajają oczekiwania kadry kierowniczej oraz partnerów. Zawsze dbamy o efektywne wykorzystanie budżetu zaplanowanego na wyjazd firmowy.

Aerial view of ocean waves and sand on beach
shutterstock_247170817

Wyróżnia nas:

  • organizacja wyjazdów w dowolne miejsca na świecie,
  • autorskie programy uwzględniające cele i potrzeby firmy Klienta,
  • nieszablonowe atrakcje turystyczne,
  • prywatny serwis dla wszystkich naszych grup,
  • rozwiązania mobilne wspierające komunikację,
  • balans między adrenaliną, a rajskim wypoczynkiem,
  • udział ciekawych osób ze świata sportu, rozrywki,
  • kompleksowość usługi.
nowe wartości

Rodzaje wyjazdów:

  • Leisure
  • Adventure
  • Kultura
  • Luxury
  • Wydarzenia sportowe
Obraz13
Obraz9
Obraz6
incentive

„W świecie biznesu kluczowe są zrozumienie, zaufanie i wzajemne korzyści płynące ze współpracy. Nasze doświadczenia z Air Tours Club zawsze były wyjątkowe, a każde wspólne przedsięwzięcie, mimo swojej złożoności, przebiegało niezwykle płynnie. Serdecznie dziękujemy za Państwa wkład w organizację ostatniego wyjazdu dla naszych partnerów handlowych. Szczególnie cenimy sobie fakt, że udało się nam stworzyć atmosferę niemalże rodzinnej bliskości, co jest dla nas, jako firmy, o rodzinnych korzeniach, niezmiernie ważne. Chcielibyśmy podkreślić profesjonalizm i zaangażowanie Państwa pilotów, którzy zawsze byli tam, gdzie ich potrzebowaliśmy, zapewniając wsparcie na najwyższym poziomie. Wasza dbałość o szczegóły, starannie zaplanowane atrakcje oraz miłe niespodzianki przekroczyły nasze oczekiwania. To wszystko przyczyniło się do sukcesu tego wydarzenia. Wasza praca i zaangażowanie są godne najwyższego uznania. Jesteście najlepsi!”

Etapy tworzenia dobrego programu motywacyjnego:

  • Wywiad z organizacją, działem, zespołami.
  • Zasięg programu: czasowy, ludzki, produktowy.
  • Zasady i narzędzia komunikacji.
  • Stworzenie strategii programu: harmonogram oraz prawne i organizacyjne aspekty.
  • Mechanizm: tworzenie platformy do działań, weryfikacja celów (punktacje).
  • Realizacja programu.
  • Wyjazd motywacyjny.
  • Ocena rezultatów.

Motywacja – Marketing – Możliwości

Motywacja – słuchajcie i wspierajcie dobre pomysły, niech uczestnicy zdecydują, co konkretnie będzie się działo na wyjeździe wybierając z kilku propozycji. W trakcie wyjazdu zaskoczmy ich niespodziankami. Po wyjeździe zapowiedz następne programy motywacyjne, aby podgrzać motywację na następne miesiące.

Marketing – niech firma żyje wyjazdami długo przed i długo po. Organizujemy imprezy tematyczne przed wyjazdem (np. warsztaty z kuchni azjatyckiej) i po wyjeździe (powtórka z zawodów, które odbyły się na wyjeździe). Dzielmy się tymi wydarzeniami w mediach społecznościowych budując zainteresowanie i pozytywny wizerunek.

Możliwości – stawiaj na nieszablonowe atrakcje, tak żeby każdy wyjazd był wypełniony atrakcjami, ale nieprzeładowany! Pozwólcie nam sobie doradzić dodatkowe wycieczki, konkursy, zajęcia sportowe, warsztaty czy spotkania z ciekawymi ludźmi.

Obraz7
Obraz11
Obraz4
Obraz12